patetisq

Kaffesump 7 september – 7 januari

leave a comment »

 


Projektet ”Kaffesump” är nu avslutat. Från 7 september till 7 januari har jag publicerat 60 dikter + 1 inlägg med några citat. En vanlig diktsamling ligger ofta runt 30 dikter, så ambitionen att producera snabbt får sägas vara hyfsat väl genomförd. Dikterna har skrivits på allt från 5 till 50 minuter, i enstaka fall antagligen över en timma. Det ursprungliga huvudtemat, Internet, har till viss del fått ge vika för någon slags metapoesi. Mest lästa bidrag blev så vitt jag kan luska ut ”Balladen om Marcus Birro”, tätt följt av ”Att vara Alex Schulman”. Jag vill här passa på att tacka för kommentarer, mail, vänliga ord och antydningar. Dikterna kommer förstås ligga kvar och inom någon vecka kommer jag lägga upp en innehållsförteckning i kategorifältet ”Om Kaffesump” här till höger.

 Nästa projekt på den här sidan kommer förmodligen bli upplästa dikter. För att hålla koll på när detta sker föreslår jag följande metoder: prenumerera på bloggen, gå in här emellanåt, skicka ett tomt mail till min mail så lägger jag till er i en maillista, kolla min facebook eller håll er uppdaterade via Vi Värdelösa.





Written by clindsten

8 januari, 2011 den 14:45

Publicerat i Kaffesump

Kommentera

